“Açlık Oyunları – Alaycı Kuş Bölüm:1” fragmanı yayınlandı!

Açlık Oyunları üçlemesi, sevgili Eda‘nın bana yılbaşı hediyesiydi. Ben de sene başında soluksuz bir şekilde okuyup ışık hızıyla bitirmiştim üç kitabı da.

Sonrasında da dönüp filmlerini seyretmiştim tekrardan. İlk filim iyiydi. İkinci film, eh tamam kötü değil, gayet de güzel (!) bir yerde bitti. Ama en çok merak ettiğim bölüm kuşkusuz serinin finalinin yapılacağı iki ayrı bölümde yayınlanacak olan Alaycı Kuş filmleri. Zira 3 kitaplık seride de bu üçüncü kitap diğer ikisinden bir adım daha öndeydi.

Kasım ayında vizyona girecek olan filmin fragmanı internete düşmüş durumda. Aşağıdaki linkten seyredebilirsiniz.

Heyecanla bekliyoruz efendim.

Fuuu-füüü-füü-fuuu-fuuu.

(Alaycı Kuş ıslığı …. )

(Pek olmadı tamam, tamam.)

Bir Cevap Yazın

